آموزش تصویری فعالسازی ویندوز ۱۰

1
فعالسازی ویندوز 10

فعالسازی ویندوز 10

زمان تقریبی برای مطالعه: 3 دقیقه

ویندوز ۱۰ یکی از پر طرفدار ترین نسخه های سیستم عامل ویندوز به شمار می رود که سازگاری قابل توجهی با تجهیزات مختلف از جمله کامپیوتر های شخصی، لپ تاپ ها و تبلت ها دارد. از این رو شاهد استفاده روز افزون کاربران از سیستم عامل محبوب مایکروسافت هستیم. اما یکی از مشکلات مهمی که کاربران ایرانی با ویندوز ۱۰ دست به گریبان هستند، مشکل فعال سازی ویندوز ۱۰ و جلوگیری از غیر فعال شدن سیستم عامل و برخی از ویژگی های آن است.

فعالسازی ویندوز 10
فعالسازی ویندوز ۱۰

فعال سازی ضروری است؟

در فعال سازی سیستم عامل ویندوز ۱۰ اجباری در کار نیست، اما برای به کارگیری تمامی قابلیت های آن بهتر است سیستم عامل خود را فعال کرده و اثری از شرایط غیر فعال بودن امکانات مشاهده نشود. یکی از مهم ترین مشخصه های ظاهری غیر فعال بودن با درج عبارت Activate Windows در تمامی پنجره ها و حتی محیط کار با نرم افزار هاست که به طور حتم آزار دهنده است.

در موارد بسیاری مشاهده کردم که کاربران بدون داشتن دانش فنی و حتی برخی از فعالان حوزه IT قادر به تشخیص غیر فعال بودن ویندوز نبوده و از نحوه فعال سازی آن نیز اطلاع ندارند. در حقیقت فعال سازی سیستم عامل ویندوز بسیار ساده و بدون پیچیدگی خاص است. ابتدا به نرم افزار اختصاصی فعالساز ویندوز نیاز دارید که در ادامه به معرفی بهترین نرم افزار برای این منظور می پردازیم.

فعالسازی ویندوز 10
فعالسازی ویندوز ۱۰

بهترین فعال ساز ویندوز کدام نرم افزار است؟

تعداد نرم افزار های فعال سازی ویندوز بسیار کم و محدود است، با این حال به دلیل حساس بودن عملیات، ترجیح می دهیم شما را از آزمون و خطا در این زمینه معاف کرده و بهترین نرم افزار فعال ساز را معرفی کنیم. پس از سال های تست و بررسی فعال سازها روی تجهیزات مختلف به این تیجه رسیدم که KMS Auto Lite بهترین فعال ساز سیستم عامل ویندوز در نسخه های مختلف ۷/۸/۸٫۱/۱۰ به شمار می رود.

مشاهده  آموزش تصویری فعال کردن دارک مود ویندوز 10

ابتدا نسخه ۱٫۵٫۶ این نرم افزار را دانلود کنید که نسخه ای کامل و بسیار تست شده است. سرعت و دقت فعال سازی این نسخه به مراتب بیشتر از نسخه های پیشین است.

فعالسازی ویندوز 10
فعالسازی ویندوز ۱۰

چگونه ویندوز را فعال کنیم؟

ابتدا باید نرم افزار امنیتی ویندوز یعنی Defender را طبق آموزش وب سایت حسام شالیکاریان غیر فعال کنید.

برای فعال سازی ویندوز با استفاده از نرم افزار KMS Auto Lite 1.5.6 ابتدا این نرم افزار را در حالت Run as Administrator اجرا می کنید تا سطح دسترسی بیشتری به آن دهید.

فعالسازی ویندوز 10
فعالسازی ویندوز ۱۰

سپس روی عبارت Activate Windows کلیک کنید. نرم افزار از شما تایید می خواهد و به شما ۱۰ ثانیه برای این منظور زمان می دهد.پس از تایید، عملیات فعال سازی آغاز شده و پس از چند ثانیه یا حتی چند دقیقه (زمان این کار بستگی به قدرت سخت افزاری کامپیوتر شخصی شما دارد) نیز به پایان می رسد.

فعالسازی ویندوز 10
فعالسازی ویندوز ۱۰

پیشنهاد می شود برای اعمال فعال سازی ویندوز در تمامی سطوح این سیستم عامل، پس از اتمام فرآیند فعال سازی، یک بار کامپیوتر شخصی خود را Restart کنید.

1 thought on “آموزش تصویری فعالسازی ویندوز ۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *