نمایشگاه خودرو های تاریخی – برج میلاد تهران

0
نمایشگاه خودرو های تاریخی - برج میلاد تهران - اردیبهشت 98
زمان تقریبی برای مطالعه: < 1 دقیقه

نمایشگاه خودرو های تاریخی – برج میلاد تهران – اردیبهشت ۹۸

نمایشگاه خودرو های تاریخی با حضور کلاب های مرسدس بنز، بی ام وی به مدیریت آقای محمد بردیده، آمریکایی، آلفارومئو و … در نمایشگاه برج میلاد در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در ایام ماه مبارک رمضان (از اواسط اردیبهشت تا خرداد ۱۳۹۸) برگزار می شود و بلیت ورودی آن نیز ۱۰۰ هزار ریال (۱۰ هزار تومان) است.

نمایشگاه خودرو های تاریخی (اتومبیل های کلاسیک) مانند دوره‌های پیشین با استقبال بی نظیر اتومبیل دوستان برپا شده و لذت مشاهده شاهکار برند‌های متعدد وضف ناپذیر است.

اگر از هزینه به نسبت بالای ورودی آن بگذریم، اتومبیل های موجود در نمایشگاه می تواند شما را مست و مدهوش کند. مرسدس بنز های کلاسیک و البته حضور چند نمونه بسیار نایاب و گران قیمت از جمله پولمن و همچنین شاهکار های آمریکایی که از جمله آنها می توان به پونتیاک فایر برد، پونتیاک ترنس ام، شورلت کوروت استینگری، انواع مدل های بی ام و، فولکس بیتل و گلف MKII، به طور حتم حالتان را دگرگون خواهد کرد.

پورشه ۹۱۱ کلاسیک که از نمایشگاه دو سال قبل در حال مرمت و بازسازی رنگ بوده، اکنون در بهترین وضعیت خود قرار دارد. پونتیاک ترنس ام سفید رنگ به همراه وینیل های آبی رنگ که به تازگی کار بازسازی آن به اتمام رسیده نیز در سالن حضور دارد. اتومبیلی که مدتی قبل آن در محدوده میدان جمهوری مشاهده کردم و موقعیتی برای آشنایی بیشتر با آن به وجود نیامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *