آموزش تصویری ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر

0
آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

زمان تقریبی برای مطالعه: 2 دقیقه

 اینستاگرام به عنوان یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی جهان که در حال حاضر تحت تملک فیس بوک قرار دارد، روی دستگاه ها و تحت سیستم عامل های مختلف قابل نصب و راه اندازی است. راه اندازی اکانت اینستاگرام تحت مرورگر در سال های اخیر برای توسعه فعالیت سازمان ها و شرکت ها در فضای مجازی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. حتی بسیاری از کاربران برای بررسی پیام های خصوصی خود و پاسخ دهی سریع تر و آسان تر با بهره گیری از کامپیوتر و ماوس و کیبرد از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

پیش نیاز برای ساخت اکانت اینستاگرام

پس از آموزش تصویری ساخت جیمیل در کامپیوتر، گوشی و تبلت که در وب سایت شخصی حسام شالیکاریان منتشر شده بود، اکنون قصد داریم آموزش تصویری ساخت حساب کاربری اینستاگرام را ارائه دهیم. این آموزش تصویری به صورت بسیار ساده به شما یاد می دهد که چگونه در سریع ترین زمان ممکن یک اکانت اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ خود ایجاد کنید. در حقیقت وجود یک پست الکترونیک معتبر به عنوان پیش نیاز این کار شناخته می شود و این رویه برای بسیاری از اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی مرسوم است.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام
آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

چگونه در سریع ترین زمان یک حساب کاربری اینستاگرام بسازیم؟

با وارد کردن آدرس صفحه اصلی اینستاگرام در مرورگر خود می توانید به صفحه ورود و ثبت نام شبکه اجتماعی محبوب وارد شوید. در این صفحه ۴ کادر خالی برای وارد کردن اطلاعات مورد نیاز به منظور ساخت اکانت اینستاگرام وجود دارد.

  • در اولین تکست باکس، آدرس ایمیل معتبر یا شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • در تکست باکس بعدی نام کامل خود یا بخشی از آن را وارد کنید.
  • سپس نام کاربری خود را در بخش Usernameمی نویسید.
  • در آخرین مرحله نیز رمز عبور اکانت خود را بر اساس شرایط استاندارد امنیتی (استفاده از حروف بزرگ و کوچک، نشانه ها مانند @ و عدد) وارد می کنید.
  • با فشردن کلید Sign up و در صورت صحیح بودن تمامی اطلاعات وارد شده (معتبر بودن ساختار ایمیل، تکراری نبودن نام کاربری و صحیح بودن ساختار رمز عبور)، اکانت اینستاگرام شما ایجاد و بی درنگ وارد آن می شوید.
مشاهده  نمایشگاه خودرو های تاریخی - برج میلاد تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *