آموزش تصویری تنظیمات اینستاگرام کامپیوتر

0
تنظیمات اینستاگرام کامپیوتر

تنظیمات اینستاگرام کامپیوتر

زمان تقریبی برای مطالعه: 3 دقیقه

پس از آموزش ساخت اکانت اینستاگرام کامپیوتر و همچنین آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر، اکنون نوبت به آموزش تنظیمات اینستاگرام کامپیوتر فرا رسیده تا بتوانید پس از ایجاد حساب کاربری، تنظیمات مورد نیاز این شبکه اجتماعی محبوب را انجام دهید. در آموزش تصویری تنظیمات اینستاگرام کامپیوتر به تمام بخش های موجود در Setting خواهیم پرداخت.

افزودن عکس پروفایل

در بدو ورود به اکانت اینستاگرام، به طور معمول اولین کاری که یک کاربر انجام می دهد، افزودن عکس پروفایل بوده که در کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز به شکل زیر و بسیار ساده امکان پذیر است.

آموزش اینستاگرام کامپیوتر

تنظیمات اینستاگرام کامپیوترآموزش اینستاگرام کامپیوتر


آموزش اینستاگرام کامپیوتر

صفحه اصلی اینستاگرام کامپیوتر

پس از افزودن عکس پروفایل، ممکن است چند ثانیه و حتی چند دقیقه زمان لازم باشد تا عکس مورد نظر شما روی پروفایل قرار گرفته و سایر مخاطبین، آن را مشاهده کنند. در صفحه اصلی اکانت، بخش های متعددی وجود دارد که در عکس بالا می توانید با عملکرد هر کدام از آنها آشنا شوید. سپری کردن مراحل سه گانه که در قسمت پایین حساب کاربری وجود دارد، برای تکمیل پروفایل لازم است.


آموزش اینستاگرام کامپیوتر
آموزش اینستاگرام کامپیوتر

صفحه Edit Profile یا ویرایش پروفایل

صفحه Edit Profile به منظور وارد کردن اطلاعات اولیه اکانت از جمله آدرس ایمیل، بیوگرافی، جنسیت، نام کاربری، شماره تلفن و فعال کردن پیشنهاد اکانت های مشابه مورد استفاده قرار می گیرد.


آموزش اینستاگرام کامپیوتر

تغییر رمز عبور اینستاگرام

در صفحه Change Password همانطور که از نامش پیداست، امکان تغییر رمز عبور برای شما فراهم می شود. برای تغییر رمز عبور اینستاگرام باید یک بار رمز فعلی را وارد کرده و سپس در دو نوبت رمز جدید را تایپ کنید.

مشاهده  راهنمای خرید سیستم گیمینگ فوق حرفه ای - 39 میلیون تومان

آموزش اینستاگرام کامپیوتر
آموزش اینستاگرام کامپیوتر

عضویت در سرویس های اطلاع رسانی اینستاگرام ممکن است برای برخی از کاربران آزار دهنده باشد. از این رو شبکه اجتماع محبوب در بخشی مجزا، امکان غیر فعال سازی و شخصی سازی اطلاع رسانی را فراهم ساخته است.


آموزش اینستاگرام کامپیوتر

مدیریت مخاطبین موجود در لیست Contacts گوشی هوشمند شما و افزودن آنها به لیست مخاطبین اینستاگرام یکی از امکانات مهم این شبکه اجتماعی به شمار می رود.


آموزش اینستاگرام کامپیوتر
آموزش اینستاگرام کامپیوتر
امنیت و حریم خصوصی (تایید اعتبار دو مرحله ای)

تبدیل اکانت پابلیک و پرایوت به یکدیگر از مهم ترین پرسش های کاربران در خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام به شمار می رود. در بخش Privacy and Security می توانید علاوه بر تبدیل اکانت پابلیک و پرایوت، به تنظیمات مهم دیگر از جمله تایید اعتبار دو مرحله ای دسترسی پیدا کنید.


آموزش اینستاگرام کامپیوتر

مشاهده اطلاعات موقعیت مکانی ورود و ثبت نام از طریق IP شبکه توسط اینستاگرام ردیابی شده و به اطلاع کاربران می رسد. در این بخش می توانید اطلاعات ورود به حساب کاربری را مشاهده و در صورت عدم تطابق با موقعیت مکانی شما، آن IP را مسدود کنید.


آموزش اینستاگرام کامپیوتر

پس از اعمال تنظیمات مورد نظر خود و مشاهده بخش های مختلف، روی چرخ دنده نشان دهنده تنظیمات کلید کنید تا کادر موجود در عکس بالا ظاهر شود. این صفحه برای دسترسی سریع به تنظیمات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *