هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب و ظرفیت آن بدانید

36
هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب و ظرفیت آن بدانید

هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب و ظرفیت آن بدانید

زمان تقریبی برای مطالعه: 8 دقیقه

قیمت بسیار بالای بازی های پلی استیشن ۴ در بازار جهانی و به خصوص در بازار داخلی سبب شده تا کاربران به انواع اکانت هکی PS4 تمایل فراوانی نشان دهند. با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و ناتوانی بسیاری از کاربران نسبت به خریداری نسخه فیزکی بازی های پلی استیشن ۴ سبب شده تا خرید یک اکانت PS4 حاوی بازی های مورد علاقه گیمرها به عنوان یک راه حل جایگزین مطرح شود.

داستان اکانت هکی PS4 برای بسیاری از کاربران ناشناخته و گنگ به نظر می رسد و حتی برخی به دلیل ترس از بن شدن دستگاه و بروز مشکل برای کنسول، قید خریداری آنها را می زنند. در این مطلب کاربردی به بیان تمام حقایق در خصوص اکانت های هکی کنسول پلی استیشن ۴ می پردازیم.

هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب آن بدانید

اکانت هکی PS4 چیست؟

شما با خریداری یک اکانت هکی PS4 در حقیقت به نام کاربری که ایمیل دارنده اکانت اصلی و پسورد آن دسترسی پیدا می کنید و با وارد کردن این مشخصات در صفحه ساخت اکانت که فرآیند بسیار ساده ای دارد، امکان دانلود نسخه دیجیتال بازی ها و اجرای آنها روی کنسول را به دست می آورید.

یک اکانت هکی ممکن است حاوی فقط بازی یا چند بازی مختلف باشد که علاوه بر تعداد، نوع بازی نیز در قیمت اکانت تاثیر گذار است. به عنوان مثال قیمت خریداری یک اکانت حاوی بازی Need For Speed PayBack به مراتب ارزان تر از یک اکانت حاوی بازی FIFA 20 یا PES 20 است.

دلیل این امر هم جدیدتر بودن دو بازی فوتبالی ذکر شده و همچنین تمایل بسیار زیاد کاربران به خریداری یک اکانت هکی PS4 حاوی آنهاست. هر چند بازی های دیگری هم هستند که اکانت آنها با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد و می توان به عناوینی از جمله نسخه های جدید Call Of Duty، نسخه های جدید Need For Speed و عناوین انحصاری پلی استیشن ۴ اشاره کرد.

عناوین انحصاری پلی استیشن ۴ حتی پس از گذشت یک یا دو سال نیز با قیمت به نسبت بالایی به فروش می رسند و با این وجود تفاوت میان قیمت نسخه فیزکی و دیجیتال آنها به نسبت زیاد است. در ادامه به مقایسه قیمت این دو نسخه فیزیکی و دیجیتال هکی بازی های پلی استیشن ۴ می پردازیم.

هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب آن بدانید

مفهوم و تفاوت ظرفیت اکانت هکی PS4 چیست؟

اکانت های هکی PS4 در سه ظرفیت مختلف به فروش می رسند که هر کدام از آنها مفهوم خاصی دارند. ظرفیت ۱، ظرفیت ۲ و ظرفیت ۳ مفاهیمی هستند که هنگام خریداری اکانت هکی باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. مهم ترین تفاوت میان ظرفیت ها در قابلیت آنلاین بودن برای دانلود یا اجرای بازی و همچنین قابلیت استفاده از PS PLUS به منظور اجرای آنلاین بازی است.

ظرفیت ۱ به عنوان نسخه آفلاین اکانت هکی PS4 شناخته می شود و برای نصب بازی در این شرایط، مدت زمان بسیار محدودی مانند ۶ ساعت را برای دانلود در اختیار دارید که با توجه به سرعت اینترنت داخلی حتی با استفاده از شبکه ۴G LTE یا ۴٫۵G VOLTE نیز نمی توانید بسیاری از بازی ها را در مدت ۶ ساعت دانلود کنید.

مشاهده  راهنمای خرید هدست گیمینگ ارزان و حرفه ای

باید توجه داشته باشید که سرعت دانلود شما همواره یکسان نیست و حتی ممکن است در برخی موارد به کمتر از ۱ مگابیت بر ثانیه نیز کاهش یابد و این مشکل از سوی سرور شرکت سازنده بازی است. این مشکل به خصوص در عناوینی که قابلیت اجرای بازی به صورت آنلاین و چند نفره را دارند، به شدت آزار دهنده است و حتی در برخی مواقع به دلیل عدم پاسخگویی سرور سازنده بازی، روند دانلود شما متوقف می شود.

برای این منظور باید دیتای نصب بازی های موجود در اکانت هکی PS4 را دانلود کرده و از طریق نرم افزار PSX Download Helper نسبت به انتقال دیتا به کنسول اقدام کنید. به این ترتیب شانس انتقال و نصب بازی ها در زمان به نسبت کمتری نسبت به زمان مورد نیاز برای دانلود از طریق شبکه اینترنت پر سرعت افزایش می یابد.

هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب آن بدانید

اکانت های ظرفیت ۱ قیمت بسیار کمتری نسبت دو نوع دیگر دارند و فراوانی آنها نیز برای بازی های تازه وارد بیشتر است. اما اکانت هکی PS4 در نوع ظرفیت ۲ به شما امکان دانلود آسان از طریق شبکه اینترنت پر سرعت را می دهد و حتی اگر خوش شانس بوده و اکانت خریداری شده دارای PS PLUS باشد، می توانید بازی مورد علاقه خود را به صورت آنلاین و در حالت Multi Player تجربه کنید.

اکانت هکی PS4 در نوع ظرفیت ۲ به شما امکان اجرای بازی به صورت آنلاین و آفلاین را می دهد و هر زمان که بخواهید می توانید بازی ها را از طریق اکانت خریداری شده، دانلود و نصب کنید. احتمال قفل شدن اکانت و بازی های موجود در آن و حتی بن شدن دستگاه به دلیل وجود چند اکانت هکی قفل شده وجود دارد. به این ترتیب باید ریسک آنلاین بودن در اکانت های ظرفیت ۲ را به جان بخرید.

در صورتی که صاحب اصلی اکانت متوجه استفاده شما از آن شود، به سادگی می توانید با تغییر رمز عبور، دسترسی شما و حتی کاربران دیگر را محدود کند. در این شرایط اگر خوش شانس باشید، می توانید همچنان از اکانت و بازی های آن استفاده کنید و در صورتی که شانس زیادی ندارید، باید قید اکانت و بازی های داخل آن را بزنید.

البته برای این مشکل نیز یک راهکار مناسب وجود دارد تا حتی در صورت تغییر رمز هم بتوانید بازی مورد علاقه خود را اجرا کنید. برای این منظور باید اکانت هکی PS4 مورد نظر را روی دستگاه خود به عنوان اکانت Primary فعال کنید. البته در صورتی که صاحب اصلی اکانت پیش از شما این کار را انجام نداده باشد و این مورد نیز به شانس شما بستگی دارد.

هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب آن بدانید

به طور معمول اکانت هایی که دارای بازی های جدید به خصوص انواع FIFA، PES و NFS هستند، از ریسک بسیار بالایی برای محدود شدن توسط صاحب اصلی برخوردارند. با این وجود حتی اگر اکانت شما یک یا دو بار هم از دست برود و اکانت جدید خریداری کنید، باز هم قیمت تمام شده این روش بسیار کمتر از خریداری نسخه فیزیکی آن خواهد بود.

مشاهده  هر آنچه که باید در مورد بازی Resident Evil 3 Remake بدانید

در نهایت نیز نوع ظرفیت ۳ اکانت هکی PS4 وجود دارد که فقط باید در این حالت به اجرای بازی ها به صورت آنلاین بپردازید و در صورتی که صاحب اکانت وارد آن شده و همزمان یک بازی را اجرا کنید، وی متوجه این موضوع شده و شما از بازی مورد نظر خارج می شوید و این موضوع شانس قفل شدن آن و حتی بن شدن دستگاه توسط سونی را افزایش می دهد. به این ترتیب پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه سراغ اکانت های ظرفیت ۳ نروید.

هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب آن بدانید

نام کاربری و رمز عبور اکانت هکی PS4 چگونه به دست می آید؟

برای به دست آوردن نام کاربری و رمز عبور یک اکانت هکی PS4 که در کانال های تلگرامی مختلف به فروش می رسد، یک نرم افزار به نام PSN Cracker وجود دارد که توسط یک مجموعه روسی ارائه می شود. روش کار این نرم افزار به این شکل است که ابتدا باید یک فایل متنی حاوی نام کاربری اکانت ها که همان ایمیل ایجاد اکانت است را به نام Combo List خریداری و دانلود کنید.

سپس با وارد کردن این فایل به نرم افزار PSN Cracker و یک کلیک می توانید به رمز عبور اکانت و بازی های داخلی آن دسترسی پیدا کنید. فایل متنی Combo List در برخی از سایت های داخلی به قیمت بسیار بالایی حتی تا مرز ۴۰۰ هزار تومان نیز به فروش می رسد که به طور معمول حاوی اکانت های یک سال گذشته هستند.

هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب آن بدانید
تفاوت قیمت نسخه فیزیکی و اکانت هکی PS4

با مقایسه قیمت دو نسخه فیزیکی و دیجیتال بازی های پلی استیشن ۴ می توانید به درک صحیحی از تمایل فراوان کاربران به خریداری اکانت هکی PS4 دست می یابید. با توجه به افزایش قیمت وحشتناک کنسول پلی استیشن ۴، لوازم جانبی و همچنین بازی های آن، کاربران نسبت به انواع ترفند ها برای کاهش هزینه ها تمایل نشان می دهند و به دست آوردن بازی ها با قیمت بسیار ارزان تر، یکی از راهکارهای کاربردی در این هدف به شمار می روند.

بازی قیمت دیسک بازی قیمت اکانت هکی PS4
NBA 2K20 ۶۶۰٫۰۰۰ ۴۵٫۰۰۰
FIFA 20 Standard Edition ۷۲۰٫۰۰۰ ۱۰۰٫۰۰۰
Crash Team Racing Nitro-Fueled ۶۳۰٫۰۰۰ ۳۹٫۰۰۰
Gran Turismo Sport ۳۳۰٫۰۰۰ ۳۰٫۰۰۰
Battlefield V ۳۹۰٫۰۰۰ ۵۰٫۰۰۰
PES 2020 ۵۸۰٫۰۰۰ ۱۰۰٫۰۰۰
اکانت هکی PS4 چه مزایا و معایبی دارد؟

پیش از این در همین مطلب در خصوص مزایا و معایب اکانت هکی PS4 سخن گفتیم، اما بهتر است اکنون یک جمع بندی انجام دهیم. شما با خریداری یک اکانت هکی می توانید از مزایای مختلفی از جمله قیمت بسیار پایین بازی، دسترسی به بازی های جدید و قدیمی، دسترسی به چند بازی در یک اکانت دست یابید.

در نقطه مقابل احتمال قفل شدن اکانت خریداری شده با تغییر رمز عبور آن توسط صاحب اصلی آن و حتی بن شدن دستگاه توسط سونی وجود دارد که به عنوان اصلی ترین خطرات این کار مطرح می شوند. با این وجود اگر بدانید که یک بازی ۶۰۰ هزار تومانی، فقط با خریداری یک اکانت هکی به قیمت ۱۰۰ هزار تومان و حتی به همراه چند بازی دیگر، در دسترس شما قرار می گیرد، به طور حتم دست و دلتان شروع به لرزیدن می کند!

مشاهده  راهنمای خرید پاور کامپیوتر (همه چیز در مورد منبع تغذیه)

از نظر وجود چند اکانت هکی PS4 در یک کنسول پلی استیشن به صورت همزمان محدودیتی وجود ندارد و می توانید همزمان چند اکانت را روی کنسول فعال کنید. اما برای رهایی از مشکل قفل شدن اکانت و بازی های آن، فقط قادر به Primary کردن یکی از اکانت ها هستید و برای این منظور باید اولویت بندی بسیار دشواری را روی عنوان مورد علاقه خود انجام دهید.

ریجن اکانت هکی PS4 چیست؟

در انتها نیز به بحث ریجن اکانت (Region) می پردازیم که نکته مهمی برای اکانت هکی PS4 به می رود. کنسول پلی استیشن ۴ و بازی های آن در شش ریجن مختلف عرضه می شود که این موضوع فقط نشان دهنده منطقه جغرافیایی است. سونی برای ردیابی میزان فروش کنسول و بازی های خود در مناطق جغرافیایی مختلف و ارائه DLC برای آنها از این ترفند استفاده کرده تا آمار دقیقی را با تفکیک مناطق مختلف به دست آورد.

شش ریجن مختلف پلی استیشن شامل موارد زیر می شود:

ریجن ۱: آمریکا و کانادا

ریجن ۲: اروپا، ژاپن، خاورمیانه و آفریقای جنوبی

ریجن ۳: آسیای شرقی

ریجن ۴: آمریکای لاتین و استرالیا

ریجن ۵: روسیه و آفریقا

ریجن ۶: چین

باید بدانید که هیچ محدودیتی از نظر ریجن بازی و اجرای بازی روی کنسول شما در اکانت هکی PS4 و حتی نسخه فیزکی بازی ها وجود ندارد و در صورتی که ریجن کنسول شما از نوع ۱ و ریجن اکانت خریداری شده از نوع ۲ باشد، مشکلی برای دانلود و نصب بازی به وجود نخواهد آمد. فقط تنها تفاوت در این موضوع، دانلود دیتای اختصاصی همان منطقه است و در خصوص برخی بازی ها نیز امکان نصب DLC به دلیل تفاوت در ریجن وجود ندارد.

در صورتی که به دانلود و نصب DLC برای بازی های خود علاقه فراوانی دارید، ریجن اکانت و کنسول شما باید یکسان باشد. در غیر این صورت باید قید دانلود و نصب DLC را بزنید. به طور معمول حجم دانلود بازی در ریجن های مختلف نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها در صورتی که بازی شما دارای DLC باشد، حجم بیشتری را باید دانلود کنید که حاوی حجم نگران کننده ای نیست.

36 thoughts on “هر آنچه باید در مورد اکانت هکی PS4 و مزایا و معایب و ظرفیت آن بدانید

  1. سلام من یه دستگاه ورژن ژاپن دارم الان همه کاراشو کردم ولی هر کاری میکنم نمیتونم بازیا رو بزنم

  2. سلام
    یه سوال داشتم: من الان ۴ تا اکانت هکی دارم اگه دستگاه رو به اینترنت متصلش کنم فقط بازی ها قفل میشه؟؟؟
    یا کنسول بن میشه؟

    1. سلام
      با توجه به سیاست های سخت گیرانه جدید سونی، احتمال بن شدن کنسول هم وجود داره. قفل شدن بازی ها هم برای هر اکانت متفاوت هست و ممکنه یک اکانت بلافاصله بعد از کانکت شدن، قفل بشه و ممکنه اکانت دیگر چند ماه بدون مشکل در دسترس باشه.

  3. سلام من هر موقعی که بخوام میتونم بازی کنم حتی اگر صاحب اصلی بازی کند و من هم زمان بازی کنم باید کدوم ظرفیت رو بخرم

    1. سلام
      برای این حالت باید اکانت ظرفیت ۳ خریداری کنید که ریسک قفل شدن نداشته باشد. اکانت ظرفیت ۲ هم این امکان را دارد، اما ریسک بالایی برای قفل شدن اکانت وجود دارد.
      البته موارد بالا در شرایط صدق می کند که بخواهید آنلاین بازی کنید، در صورت آفلاین بودن شما، مشکلی برای اجرای بازی در هر ساعت از شبانه روز وجود ندارد.

  4. با سلام ما اگه بازی های اکنات هکی رو به صورت ظرفیت یک نصب کنیم ایا صاحب اصلی اکانت هنگام نصب متوجه خواهد شد؟؟چه مشکلی برای صاحب اصلی اکنات پیش میاد ؟نمیتونه دیکه بازی شو share کنه؟؟من در سایت های خارجی میخونم صاحب های اکنت اصلی میگن اکانتشون هک شده و فرد دیکه وارد شده و الان دیگه نمیتونن وارد بشن

    1. سلام
      اکانت ظرفیت یک فقط به صورت آفلاین در دسترس هست و بازی ها هم روی دستگاه کپی می شوند و صاحب اصلی اکانت به هیچ وجه متوجه این موضوع نمی شود. با توجه به اینکه در اکانت ظرفیت ۱ باید حتما آفلاین باشید، در صورت عدم اتصال به اینترنت، مشکلی به وجود نمی آید.

  5. سلام درسته که توی اکانت هکی اگه بخوایم یه بازی جدید اومده بریزیم تمامه بازی های قبلی رو باید پاک کنیم مثلا ۱۲ تا بازی دارم یدونه جدید بخوام بریزم باید همه ۱۲ تا رو پاک کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      در هر دو حالت ظرفیت ۱ و ۲ اکانت های هکی نیازی به حذف بازی های قبلی نیست، مگر اینکه فضای خالی برای نصب بازی جدید وجود نداشته باشه که از طریق حذف یک یا چند بازی می توانید فضای مورد نیاز را به دست آورید.

  6. با سلام
    پس در ظرفیت ۱ اگر‌ کلا به اینترنت وصل نشیم مشکلی پیش نمیاد ؟
    بعد از لحاظ کیفیت تفاوتی دارند ؟؟
    با تشکر

  7. سلام.وقت بخیر.وقتی ما اکانت هکی(ظرفیت ۱) استفاده میکنیم آیا برای صاحب اصلیش مشکلی پیش میاد؟مثلا اینکه نتونه تا ی مدت آفلاین بازی کنه یا هر چیز دیگه ایی

    1. سلام
      برای اکانت ظرفیت ۱ مشکلی پیش نمیاد چون شما نباید به هیچ وجه آنلاین بشید و صاحب اصلی اکانت هم متوجه نخواهد شد. برای ظرفیت ۲ اگر همزمان آنلاین بشید یا شما قبل از صاحب اصلی آنلاین بشید، متوجه خواهد شد و معمولا در این مواقع به دلیل تغییر پسورد توسط صاحب اصلی اکانت، دسترسی شما قطع می شود. همه این اتفاقات در صورتی رخ میده که شما آنلاین بشید.

  8. سلام
    چجوری میشه ریجین بازیی هکی که رو دستگاه نصب هست رو فهمید؟؟؟
    تو تنظیماتی جایی نیست؟؟؟

    1. سلام

      از طریق مراحل زیر اقدام کنید و آدرس محل خریداری اکانت را مشاهده کرده و سپس از طریق جدولی که در این پست وجود دارد، ریجن را پیدا کنید.

      Account Management > Account Information > Address

  9. سلام
    اگه ابتدا بازی رو بایه اکانت ریجن ۲ داشته باشیم. بعد اون اکانت و اون بازی قفل بشه و دو باره بخواهیم بازی رو داشته باشیم حتما باید یک اکانت با همون ریجن تهیه کنیم یا محدودیت نداره

    1. سلام رو کنسولی که یه تعداد بازی ظرفیت ۱ روشه میشه دیسک یه بازی آفلاین نصب کرد دیگه؟ مشکلی پیش نمیاد؟

    2. سلام
      برای نصب کامل بسیاری از بازی ها به دانلود دیتا از سرور بازی نیاز دارید و به دلیل حجم بالای بازی ها، تمام دیتای مورد نیاز روی دیسک وجود ندارد. به همین دلیل به اتصال اینترنت نیاز دارید که برای اکانت های ظرفیت ۱ دارای ریسک بسیار بالای قفل شدن بازی ها و حتی بن شدن دستگاه وجود دارد. به طور کلی توصیه می شود که از اتصال اینترنت به دستگاه های دارای اکانت ظرفیت ۱ خودداری کنید.
      با توجه به سیاست های سخت گیرانه اخیر سونی، حتی دستگاه های دارای اکانت ظرفیت ۲ نیز دچار مشکلات فراوانی شده اند.

  10. سلام ، من بازی ظرفیت یک داشتم که قفل شدن ، حالا بازی هکی ریختم و میخوام آنلاین شم . اگر قبل آنلاین شدن بازی هارا پاک کنم ، خطر بن شدن از بین میرود ( بن شدن کنسول)

  11. حالا من تو یه سایت دیگه خوندم ریجن ۱ انلاین و افلاین میشه ولی ممکن قفل شه ولی ریجن ۲ هم تفلاین و هم افلاین میشه بازی کرد بعد ریجن ۳ فقط انلاین درسته؟

    1. سلام
      ریجن که گفتید ارتباطی به این موضوع نداره
      بحث سر ظرفیت هست که اگر ظرفیت ۱ باشه، پیشنهاد میشه که کلا به اینترنت کانکت نشید و دیتا هم باید از طریق کامپیوتر به دستگاه منتقل بشه
      در ظرفیت ۲ میتونید به اینترنت کانکنت بشید و دیتای بازی از این طریق دانلود بشه ولی ریسک قفل شدن اکانت وجود داره
      در ظرفیت ۳ محدودیتی از این بابت وجود نداره

  12. من یه ps4دارم که ۱۱تا بازی به انتخاب خودم ۶۵۰هزار تومن ریخت و سه تا اکانت خارجی هم داره که وقتی میرم توشون رمز میخواد فروشنده هم گفته انلاین نشو ایا اکانت های من دزدیه یا قانونی

    1. سلام
      اگر اکانت شما ظرفیت ۲ باشه و ازتون پسورد میخواد و بازی ها اجرا نمیشن، قطعا به دلیل آنلاین شدن، اکانت های شما قفل شده
      در هر صورت نصب بازی به صورت ظرفیت ۲، استفاده از اکانت افراد دیگری هست که البته روش متداولی در ایران به شمار میاد.

  13. سلام خسته نباشید. اگر یه اکانت هکی رو خریداری کرده باشم و هنگام دانلود بازی از اون اکانت؛ فرد انلاین بشه چی میشه؟؟؟

    1. سلام

      توصیه می شود که به سرعت بازی های مورد علاقه را در لیست دانلود قرار دهید و سپس وارد اکانت خود شوید. به هر حال تا حدودی ریسک اطلاع یافتن صاحب اصلی اکانت و تغییر رمز توسط وی وجود دارد.

    2. سلام
      ایا امکان داره ایمیل و شماره و پسورد دوم اکانت های هکی رو‌ عوض کرد و صاحب اصلیش دیه نتونه دست پیدا کنه به اکانت. ؟؟؟

      یعنی اکانت هکی رو برای خودمون کنیم ؟

    3. سلام
      خیر امکان پذیر نیست. به این دلیل که برای تغییر ایمیل و پس از آن پسورد اکانت باید به ایمیل اصلی و همچنین اکانت پلی استیشن دسترسی داشته باشید.

  14. یه سوال .اگه من با اکانت هکی ریجن ۱ بازی دانلود کنم بعد برای یه بازی دیگه که خودم قبلا داشتم به اینترنت وصل شم و انلاین بازی کنم،اون بازی های هکی قفل میشه؟

    1. سلام

      به طور کلی ریجن روی قفل شدن تاثیری نداره
      نوع اکانت و به اصطلاح ظرفیت ۱ یا ۲ یا ۳ بودن بازی ها مهمه
      در ظرفیت ۱ به هیچ وجه نباید آنلاین شوید
      در ظرفیت ۲ ریسک قفل شدن بازی وجود دارد
      در ظرفیت ۳ هم مشکلی برای آنلاین بازی کردن وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *