راهنمای خرید سیستم گیمینگ پایین رده ۱۴ میلیون تومان – بهمن ۹۹

0
راهنمای خرید سیستم گیمینگ پایین رده 14 میلیون تومان – بهمن 99

راهنمای خرید سیستم گیمینگ پایین رده 14 میلیون تومان – بهمن 99

زمان تقریبی برای مطالعه: 12 دقیقه

پس از معرفی یک سیستم پیشنهادی گیمینگ میان رده اقتصادی، اکنون زمان آن فرا رسیده تا بنا بر درخواست متعدد کاربران وب سایت پارسی گیم، یک کانفیگ قدرتمند با بودجه ۱۵ میلیون تومان را معرفی کنیم. کانفیگ منتخب پارسی گیم شامل پردازنده نسل نهم اینتل و کارت گرافیک GTX 1050 Ti مجهز به ۴ گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR5 و هشت گیگابایت حافظه رم DDR4 می‌شود. در این کانفیگ ۱۵ میلیون تومانی سعی شده تا بهترین قطعات ممکن برای ارائه بهترین کارایی متناسب با بودجه برای اجرای بازی‌ها در وضوح HD و FHD با نرخ فریم و جزئیات گرافیکی قابل‌قبول ارائه شود. همانند سایر کانفیگ های پیشنهادی در وب‌سایت پارسی گیم، امکان تغییر برخی از قطعات با نمونه‌های ارزان تر و اندکی گران‌تر نیز وجود دارد و به این ترتیب دست کاربران برای اعمال تغییرات موردنظر باز است.

سیستم پیشنهادی با بودجه ۱۴ میلیون تومان – (پایین رده)

در توضیحات هر قطعه، دلیل انتخاب آن نیز عنوان شده تا به بخش اعظمی از سؤالات احتمالی پاسخ داده شود. البته می‌توانید سؤالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهیم.

نام قطعهمدل قطعهقیمت تقریبی
مادربردMSI H310M PRO-VDH PLUS۱,۶۷۰,۰۰۰
پردازنده مرکزیIntel Core i3-9100F۲,۵۵۰,۰۰۰
کارت گرافیکASUS Phoenix GTX 1050 Ti 4GB۵,۶۳۰,۰۰۰
هارد HDDSeagate Barracuda 1TB 64MB Buffer۹۷۰,۰۰۰
رمGLOWAY TYPE Alpha 8GB DDR4 2666 MHZ۸۷۰,۰۰۰
پاورGREEN GP400A-ECO 80 PLUS۸۳۰,۰۰۰
کیسGREEN HOMA۱,۷۵۰,۰۰۰
 قیمت تمام شدهچهارده میلیون و دویست و هفتاد هزار تومان ۱۴,۲۷۰,۰۰۰
قیمت های ذکر شده بر اساس بازار تهران در بهمن ماه ۹۹ به همراه گارانتی ثبت شد است.

مادربرد (Motherboard)

MSI H310M PRO-VDH PLUS
راهنمای خرید سیستم گیمینگ پایین رده ۱۴ میلیون تومان – بهمن ۹۹

MSI H310M PRO-VDH PLUS

با بررسی مادربردهای متعدد مجهز به چیپ ست H310 اینتل، سرانجام مادربرد MSI H310M PRO-VDH Plus را انتخاب کردیم که از مدار تغذیه قدرتمند ۶ فاز بهره می‌برد. مدار تغذیه ۶ فاز در مقایسه با مدار تغذیه ۴ فاز در محصولات مشابه از نظر قیمت و دارای چیپ ست یکسان، به کسب قدرت پردازشی بیشتر کمک شایان توجهی خواهد کرد. وجود دو اسلات حافظه رم برای چنین مادربردی و پشتیبانی از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز نشان می دهد که همه چیز برای اسمبل یک سیستم گیمینگ پایین رده تا حرفه‌ای فراهم است و می‌توانید بر اساس بودجه و سطح نیاز خود در این خصوص تصمیم‌گیری کنید. با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای سیستم پیشنهادی گیمینگ، نیازی به حافظه بیشتر از ۸ تا ۱۶ گیگابایت وجود ندارد و به این ترتیب محدودیتی برای نصب رم گریبان گیر شما نمی‌شود.

با توجه به بهره‌گیری از فناوری DDR4 BOOST که یک تکنولوژی انحصاری از کمپانی تایوانی به شمار می‌رود، امکان دستیابی آسان به فرکانس‌های بالا و اورکلاک پایدار فراهم شده است. برای نصب کارت گرافیک نیز یک اسلات PCI 3.0 x16 روی مادربرد وجود دارد که برای نصب انواع کارت‌های گرافیکی کاربرد دارد. همچنین به منظور نصب کارت‌های توسعه نیز دو عدد اسلات PCI-E X1 در نظر گرفته شده است. کارت صدای ۸ کاناله مجهز به کنترلر صوتی Realtek ALC887 به همراه سه خروجی برای دریافت کیفیت و حجم صدای قابل قبول مورد استفاده قرار گرفته است. هر چند ممکن است برخی از کاربران نسبت به عدم وجود خروجی اپتیکال در بخش صوتی، انتقاداتی را نسبت به مادربرد MSI H310M PRO-VDH Plus وارد کنند، اما با بررسی سایر محصولات موجود در بازار (حتی در رنج قیمت بالاتر) نیز نمی‌توانید خروجی اپتیکال را دریافت کنید. مدار صوتی مادربرد ام اس آی به صورت ایزوله شده تعبیه گردیده و به کارگیری فناوری MSI Audio Boost به همراه خازن های با کیفیت، سبب ارائه صدایی رسا و بی نظیر می‌شوند. یکی از نکات دیگری که به دلیل قیمت قابل توجه مادربرد MSI در آن و سایر محصولات هم رده مشاهده نمی‌شود، اسلات M.2 برای نصب درایو های سالید پر سرعت است که موضوعی طبیعی به شمار می‌رود. با این حال تعداد چهار کانکتور SATA 6Gb/s برای نصب تجهیزات ذخیره سازی از جمله هارد دیسک و SSD تعبیه شده که نیاز تمامی گیمرها را پوشش می دهد. تأمین توان مورد نیاز پردازنده در این مادربرد توسط یک کانکتور ۸ پین انجام می‌شود و به این ترتیب امکان استفاده از انواع پردازنده‌های رده بالای نسل هشتم و نهم اینتل از جمله سری Core i3/i5/i7 وجود دارد.

دو عدد پورت USB 3.1 به همراه دو عدد پورت USB 2.0 برای نصب انواع تجهیزات ذخیره سازی و تجهیزات جانبی در نظر گرفته شده است. حتی می توانید از یک پورت ترکیبی PS/2 برای نصب ماوس و کیبرد های قدیمی نیز استفاده کنید. خروجی‌های تصویری کامل شامل D-Sub، DVI و HDMI برای مواقعی که کارت گرافیک شما دچار مشکل شده یا قصد تعویض آن را دارید، مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چند با توجه به انتخاب پردازنده نسل نهم اینتل با پسوند F که فاقد واحد مجتمع گرافیکی است، امکان بهره‌برداری از آن‌ها وجود ندارد.

  1. مدار تغذیه ۶ فاز
  2. مجهز به چیپ ست H310 اینتل
  3. مجهز دو اسلات حافظه رم DDR4
  4. پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت رم با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز
  5. مجهز به فناوری DDR4 BOOST
  6. مجهز به ۴ کانکتور SATA 6Gb/s
  7. کارت صدای ۸ کاناله Realtek ALC887
مشاهده  راهنمای خرید سیستم گیمینگ اقتصادی با بودجه 40 میلیون تومان

پردازنده (CPU)

Intel Core i3-9100F

Intel Core i3-9100F

نسل نهم پردازنده‌های اینتل به شکل قابل‌توجهی برای اجرای انواع بازی و پردازش‌های هم‌زمان مناسب هستند و از این رو با توجه به مشخصات و قیمت قابل‌توجه پردازنده اینتل مدل Core i3-9100F، این محصول را انتخاب کردیم. وجود چهار هسته و چهار رشته پردازشی با فرکانس پایه ۳٫۶ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴٫۲ گیگاهرتز به همراه ۶ مگابایت حافظه نهان سطح سوم (L3 Cache) نشان می‌دهد که این محصول، قدرت بسیار خوبی برای کاربرد گیمینگ پایین رده و میان رده دارد. فرکانس کاری بسیار خوب در هر دو حالت پایه و بوست برای اجرای انواع بازی‌ها و اجرای هم‌زمان چند نرم‌افزار بی نظیر است. با توجه به پسوند F باید به این نکته اشاره کنیم که پردازنده مورد نظر ما فاقد واحد گرافیکی مجتمع بوده و به این ترتیب برای استفاده از آن روی هر نوع کامپیوتر شخصی، به یک کارت گرافیک مجزا نیاز دارید. به دلیل اینکه پردازنده‌های گرافیکی مجتمع قابلیت اجرای بازی در وضوح و با جزئیات مورد نظر را ندارند، بنابراین iGPU برای یک کامپیوتر گیمینگ هیچ کاربردی ندارد. لیتوگرافی ۱۴ نانومتری اینتل که سال‌های طولانی در محصولات مختلف این برند در حال استفاده است، به پیشرفته‌ترین حالت خود دست یافته و از این رو شاهد عملکرد خیره کننده Core i3-9100F هستیم. بالاترین امتیاز ثبت شده توسط کاربران در وب سایت PassMark عدد ۷۱۶۸ را نشان می‌دهد و به طور متوسط می‌توانید به امتیاز ۶۸۱۸ دست یابید. سیستم خنک‌کننده اینتل که شامل یک هیت سینک و یک فن کوچک می‌شود، توان کافی برای مهار حرارت پردازنده چهار هسته‌ای این کمپانی را در اختیار دارد و برای ارزان سازی کانفیگ مورد نظر، از پیشنهاد خنک‌کننده مجزا خودداری کردیم. توان حرارتی ۶۵ واتی نیز نشان می‌دهد که نیاز چندانی به خنک‌کننده مجزا وجود ندارد.

  1. چهار هسته و چهار رشته پردازشی
  2. فرکانس پایه ۳٫۶ گیگاهرتز
  3. فرکانس بوست ۴٫۲ گیگاهرتز
  4. ۶ مگابایت حافظه نهان سطح سوم
  5. لیتوگرافی ۱۴ نانومتری
  6. توان مصرفی ۶۵ وات
  7. فاقد واحد گرافیکی مجتمع

حافظه رم (RAM)

GLOWAY TYPE Alpha 8GB DDR4 2666 MHZ
راهنمای خرید سیستم گیمینگ پایین رده ۱۴ میلیون تومان – بهمن ۹۹

GLOWAY TYPE Alpha 8GB DDR4 2666 MHZ

با توجه به بودجه مد نظر و لزوم ایجاد تناسب میان قطعات مختلف، در نهایت تصمیم گرفتیم تا یک ماژول ۸ گیگابایتی با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز از برند تازه وارد GLOWAY را انتخاب کنیم. با توجه به وجود دو اسلات حافظه رم روی مادربرد MSI، هر زمان که به حجم حافظه بیشتر نیاز پیدا کردید، امکان افزایش حجم حافظه رم وجود دارد. با این حال در ابتدا تصمیم گرفتیم تا سیستم پیشنهادی گیمینگ را به ۸ گیگابایت رم DDR4 مجهز کنیم تا در صورت نیاز، در آینده نسبت به نصب یک ماژول دیگر اقدام کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حافظه رم GLOWAY TYPE Alpha نسبت به رقبای هم رده و هم قیمت خود، بهره‌مندی از هیت سینک آلومینیومی با کیفیت و دارای طراحی ظاهری زیبا است. در شرایطی که تم اکثر قطعات سیستم پیشنهادی گیمینگ به رنگ مشکی است، وجود هیت سینک مشکی رنگ با نوشته‌های سفید و قرمز می‌تواند به جذابیت اسمبل شما بیفزاید. زمان بندی CL19 که می توان از آن به عنوان تنها نقطه ضعف این محصول یاد کرد، تفاوت قیمت مدل های دارای زمان‌بندی کمتر را با این محصول رقم می زند. ماژول های رم DDR4 دارای زمان بندی کمتر مانند CL16 و CL17 با فرکانس مشابه، از قیمت بسیار بالاتری برخوردار بوده و به همین دلیل شرایط استفاده از آن‌ها در کانفیگ منتخب وجود ندارد. قیمت بسیار مناسب حافظه رم GLOWAY TYPE Alpha سبب می‌شود تا در آینده نزدیک نسبت به خریداری و نصب ماژول دوم به منظور افزایش حجم حافظه به ۱۶ گیگابایت اقدام کنید.

  1. یک ماژول ۸ گیگابایتی
  2. فرکانس کاری ۲۶۶۶ مگاهرتز
  3. مجهز به هیت سینک آلومینیومی
  4. زمان بندی CL19
  5. کیفیت ساخت بالا

کارت گرافیک (VGA)

ASUS Phoenix GTX 1050 Ti 4GB

ASUS Phoenix GTX 1050 Ti 4GB

مشاهده  راهنمای خرید سیستم گیمینگ مخصوص بازی فیفا 22

با توجه به افزایش شدید قیمت انواع کارت گرافیک و کاهش موجود بسیاری از مدل‌های ارزان قیمت در بازار داخلی، در نهایت کارت گرافیک ASUS Phoenix GTX 1050 Ti مجهز به ۴ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 را انتخاب کردیم که در حال حاضر با قیمت حدودی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. عملکرد کلی این محصول به دلیل برخورداری از پردازنده گرافیکی GP107-400-A1 کمپانی NVIDIA دارای ۷۶۸ هسته پردازشی CUDA بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود. چهار گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 در این محصول با فرکانس ۱۷۵۲ مگاهرتز فعالیت می کنند و در نهایت پهنای باند ۱۱۲٫۱ گیگابایت بر ثانیه را از طریق رابط ۱۲۸ بیتی ارائه می‌دهند. در بخش فرکانس هسته پردازنده گرافیکی مورد استفاده توسط ایسوس نیز باید به فرکانس ۱۲۹۱ مگاهرتز در حالت پایه و ۱۳۹۲ مگاهرتز در حالت بوست اشاره کنیم که قدرت قابل قبولی را در دسترس کاربران قرار می دهد.

 

راهنمای خرید کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس و اس + قیمت

 

معماری پیشرفته Pascal انویدیا به همراه لیتوگرافی ۱۴ نانومتری سامسونگ به ارائه عملکرد قابل قبول در برابر توان مصرفی بسیار عالی منجر شده و با توجه به توان ۷۵ واتی کارت گرافیک ایسوس در نسخه Phoenix، نیازی به کانکتور ۶ پین یا ۸ پین پاور وجود ندارد. به این ترتیب می توانید توان مورد نیاز این محصول را از طریق اسلات PCI 3.0 x16 تأمین کنید و برای راه‌اندازی یک سیستم گیمینگ پایین رده مجهز به PH-GTX 1050 Ti ایسوس، به یک منبع تغذیه با توان واقعی ۳۵۰ تا ۴۰۰ وات نیاز دارید. پشتیبانی از فناوری‌های متعدد کمپانی انویدیا در این محصول سبب می‌شود تا عملکرد آن در شرایط و کاربردهای مختلف بهبود یابد و از این رو برای کاربردهای مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد. خنک کننده به کار رفته در ASUS PH-GTX 1050 Ti 4GB دارای یک فن و یک هیت سینک آلومینیومی بوده و ۲ اسلات از کیس را اشغال می‌کند.

با توجه به ابعاد سیستم خنک کننده، می توان از این محصول در برخی از کیس های کوچک نیز استفاده کرد. بهره گیری از دو عدد بلبرینگ در ساختار فن ایسوس سبب می شود تا علاوه بر کاهش میزان نویز و بهبود عملکرد، افزایش طول عمر سیستم خنک کننده به میزان ۲ برابر را تجربه کنیم. خروجی‌های متنوع شامل DVI، HDMI و DisplayPort به کاربران این آزادی عمل را می‌دهند تا با توجه به نوع صفحه نمایش و وضوح تصویر مد نظر، از پورت مناسب استفاده کنند.

  1. مجهز به پردازنده گرافیکی GP107-400-A1 انویدیا
  2. مجهز به ۴ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5
  3. لیتوگرافی ۱۴ نانومتری سامسونگ
  4. معماری ریز پردازنده Pascal انویدیا
  5. فرکانس هسته پایه ۱۲۹۱ مگاهرتز
  6. فرکانس هسته بوست ۱۳۹۲ مگاهرتز
  7. فرکانس حافظه ۱۷۵۲ مگاهرتز
  8. تامین توان از طریق اسلات PCI 3.0

حافظه HDD

Seagate Barracuda 1TB 64MB Buffer
راهنمای خرید سیستم گیمینگ پایین رده ۱۴ میلیون تومان – بهمن ۹۹

Seagate Barracuda 1TB 64MB Buffer

در بخش هارددیسک گزینه ای بهتر از Seagate BarraCuda با ظرفیت ۱ ترابایت نمی توان یافت که دارای مشخصات قابل توجه و قیمت بسیار عالی است. سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه به همراه ۶۴ مگابایت حافظه بافر تحت رابط SATA 6Gb/s به ارائه سرعت بسیار عالی در انتقال داده‌ها منجر می شود. فناوری Multi-Tier Caching نیز به بهبود پهنای باند منجر شده و دستیابی به داده‌ها نیز در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می پذیرد. در شرایطی که هارددیسک های ۵۰۰ گیگابایتی پاسخگوی نیاز کاربران نبوده و حتی نمونه‌های موجود در بازار نیز، از مدل های تعمیر شده یا به اصطلاح ریفر پر شده، خریداری هارددیسک ۱ ترابایتی سیگیت بارکودا یک انتخاب هوشمندانه و معقول به شمار می آید.

  1. سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه
  2. ۶۴ مگابایت حافظه بافر
  3. فناوری Multi-Tier Caching
  4. پهنای باند و سرعت انتقال داده بسیار خوب
  5. کیفیت ساخت و طول عمر بالا

کیس

GREEN HOMA
راهنمای خرید سیستم گیمینگ پایین رده ۱۴ میلیون تومان – بهمن ۹۹

GREEN HOMA

قیمت گذاری عجیب و به دور از واقعیت روی انواع کیس کامپیوتر سبب شده تا نسبت به انتخاب این محصول با محدودیت‌های فراوانی مواجه شویم. هر چند به طور کلی معتقدیم که انتخاب کیس یک امر شخصی بوده و کاربران باید بر اساس سلیقه نسبت به خریداری کیس اقدام کنند، اما به هر حال با توجه به بودجه، انتخاب قطعات اصلی و کاربرد، بهترین گزینه ممکن را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. پس از بررسی گزینه‌های محدود در میان ارزان‌ترین کیس های استاندارد موجود در بازار، سرانجام کیس جدید شرکت گرین مدل HOMA را انتخاب کردیم که گزینه ای عالی با توجه به کانفیگ، کاربرد و بودجه به شمار می‌رود. هر چند به این نکته اعتقاد داریم که قیمت این محصول باید در حدود ۱ میلیون تومان تعیین شود، اما به هر حال افزایش قیمت دلار، حتی روی شرکت‌های به اصطلاح تولید کننده داخلی نیز تاثیر گذاشته است!

مشاهده  راهنمای خرید سیستم گیمینگ میان رده - 13 میلیون تومان

کیس هما که از محصولات جدید گرین به شمار می رود، از ساختار اسکلت قدیمی بهره برده و به این ترتیب شاهد نصب پاور در قسمت بالا هستیم. فضای داخلی کیس به صورت هوشمندانه طراحی شده و انواع قطعات مختلف مانند کارت گرافیک، مادربرد و خنک کننده حرفه ای به همراه تجهیزات ذخیره سازی متنوع مانند هارد دیسک ۳٫۵ اینچی و درایو سالید قابل نصب هستند. جنس بدنه که از استیل تشکیل شده به افزایش کیفیت و طول عمر کیس منجر می شود و قابلیت نصب قطعات حرفه ای نیز افزایش می یابد. در بخش کارت گرافیک می توانید محصولاتی به طول ۳۰۰ میلی متر و در بخش خنک کننده نیز می‌توانید محصولاتی با ارتفاع ۱۵۰ میلی متر را به راحتی در کیس GREEN HOMA نصب کنید. قابلیت نصب دو عدد هارددیسک ۳٫۵ اینچی و سه عدد SSD نشان می‌دهد که این کیس برای آن دسته از کاربران که به تجهیزات ذخیره‌سازی علاقه فراوانی دارند، بسیار مناسب است. قابلیت نصب حداکثر ۵ فن ۱۲۰ میلی‌متری در نقاط مختلف کیس از جمله پنل جلو، درب کناری و پنل پشت به ارائه شرایط خنک‌سازی ایده آل منجر می شود. شرکت پردیس صنعت سیاره سبز این محصول را بدون فن ۱۲۰ میلی متری به بازار عرضه کرده و پیشنهاد می‌شود برای بهبود شرایط خنک‌کنندگی، نسبت به نصب فن اقدام کنید. پنل جلوی کیس نیز به دو پورت USB 2.0 به همراه جک‌های صوتی و کلیدهای RESET و POWER مجهز شده است.

  1. ابعاد ۱۹۵×۳۸۰×۴۲۵ میلی‌متر
  2. جنس بدنه استیل با ضخامت ۰٫۴۵ میلی متر
  3. پشتیبانی از کارت گرافیک به طول ۳۰۰ میلی متر
  4. پشتیبانی از خنک کننده پردازنده با ارتفاع ۱۵۰ میلی متر
  5. پشتیبانی از دو عدد هارد دیسک ۳٫۵ اینچی
  6. پشتیبانی از سه عدد SSD یا درایو ۲٫۵ اینچی
  7. قابلیت نصب ۵ عدد فن ۱۲۰ میلی متری
  8. مجهز به پورت USB 2.0 و جک های صوتی روی پنل جلو

منبع تغذیه (POWER)

GREEN GP400A-ECO 80 PLUS
راهنمای خرید سیستم گیمینگ پایین رده ۱۴ میلیون تومان – بهمن ۹۹

GREEN GP400A-ECO 80 PLUS

 با بررسی قطعات منتخب و قرار دادن آن‌ها در نرم افزار آنلاین محاسبه‌گر توان، به توان مصرفی ۲۵۰ وات دست یافتیم و با توجه به اینکه کارت گرافیک ASUS Phoenix GTX 1050 Ti به کانکتور پاور نیاز ندارد و توان مورد نیاز خود را از مادربرد دریافت می کند، پاور ۴۰۰ واتی گرین مدل GP400A-ECO را برای سیستم پیشنهادی گیمینگ پایین رده وب سایت پارسی گیم انتخاب کردیم. این محصول خوش قیمت که دارای استاندارد راندمان ۸۰ PLUS است، می تواند توان ۴۰۰ واتی خود را به صورت پیوسته در اختیار قطعات مختلف قرار دهد. با توجه به اینکه مادربرد منتخب ما از کانکتور ۸ پین برای تغذیه پردازنده Core i3-9100F بهره می برد، پاور GP400A-ECO با در اختیار داشتن یک کانکتور ۴+۴ پین قادر به تامین توان پردازنده اینتل خواهد بود. طبق اعلام کمپانی سازنده و به دلیل برخورداری از استاندارد ۸۰ PLUS، پاور گرین قادر به ارائه راندمان در محدوده ۸۰ تا ۸۵ درصد است. خازن‌های درجه یک تایوانی با قابلیت تحمل دمای ۸۵ درجه سانتی گراد، مدار تصحیح ضریب توان (Active PFC)، فیلترهای CLC به منظور بهبود دقت در رگولاسیون ولتاژ و کاهش میزان ریپل و در نهایت بهره‌مندی از فیلتر دو مرحله ای EMI در مدار ورودی و خروجی از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد پاور ۴۰۰ واتی سری ECO گرین به شمار می‌روند. در بخش مدارهای محافظتی نیز شاهد به کارگیری مدارهای OVP (افزایش شدت ولتاژ)، UVP (کاهش شدت ولتاژ)، OPP (افزایش توان مورد نیاز)، SCP (اتصال کوتاه) و SIP (جریان هجومی) هستیم. در مجموع منبع تغذیه GP400A-ECO کمپانی گرین یکی از بهترین و خوش قیمت‌ترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌رود که برای سیستم‌های گیمینگ بدون نیاز به کانکتور PCI پیشنهاد می‌شود.

  1. توان واقعی و پیوسته ۴۰۰ وات
  2. استاندارد راندمان ۸۰ PLUS
  3. مدار های محافظتی OVP/UVP/OPP/SCP/SIP
  4. مدار تصحیح ضریب توان Active PFC
  5. فیلترهای CLC
  6. فیلتر دوگانه EMI در مدار ورودی و خروجی
  7. مجهز به کانکتور ۴+۴ پین پردازنده

لینک به مطلب اصلی در وب سایت پارسی گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *