راهنمای خرید کارت گرافیک گیمینگ – زمستان ۹۹ – قسمت دوم

0
راهنمای خرید کارت گرافیک گیمینگ – زمستان 99 – قسمت دوم

راهنمای خرید کارت گرافیک گیمینگ – زمستان 99 – قسمت دوم

زمان تقریبی برای مطالعه: 11 دقیقه

در اولین بخش از راهنمای خرید کارت گرافیک گیمینگ به معرفی پنج محصول در بازه قیمت ۳ تا ۳۵ میلیون تومان پرداختیم و اکنون قصد داریم تا بازه قیمت و محدوده بودجه را به ارقام بالاتری افزایش دهیم. در نتیجه در بخش دوم راهنمای خرید کارت گرافیک گیمینگ وب سایت پارسی گیم در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به معرفی سه محصول قدرتمند و کارآمد در بازار بسیار محدود این روز ها می پردازیم.

به طور حتم شما نیز پس از جست و جوی فراوان در بازار، شاهد کمبود موجودی انواع کارت گرافیک بوده اید و می دانید که دلیل این امر، افزایش ارزش بیت کوین و اشتیاق مجدد ماینزها به استخراج این ارز مجازی و سایر ارزهای پرطرفدار از جمله اتریوم است. به هر حال یافتن کارت گرافیک گیمینگ در بازار فعلی از یافتن سوزن در انبار کاه نیز دشوار تر شده و به همین دلیل بازه قیمت را افزایش داده و گزینه های مد نظر نیز به چهار عدد محدود شده است.

  1. بازه قیمت ۳۵ تا ۵۰ میلیون تومان
  2. بازه قیمت ۵۰ تا ۶۵ میلیون تومان
  3. بازه قیمت ۶۵ تا ۸۰ میلیون
  4. بازه قیمت ۸۰ میلیون به بالا

بازه قیمت ۳۵ تا ۵۰ میلیون تومان

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX RTX 2080 SUPER OC Gaming 8GB
خرید کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX RTX 2080 SUPER OC Gaming 8GB

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX RTX 2080 SUPER OC Gaming 8GB : قیمت ۴۸٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

کارت گرافیک گیمینگ RTX 2080 Super که با بهره گیری از پردازنده گرافیکی TU104 مبتنی بر معماری تورینگ انویدیا تولید شده، یک نسخه بهینه سازی شده از RTX 2080 مرجع این کمپانی به شمار می‌رود که برای رقابت با کارت‌های جدید کمپانی رقیب یعنی AMD روانه بازار شدند. کارت‌های سری SUPER که از قدرت بالاتری نسبت به نسخه‌های معمولی برخوردار هستند، خیلی زود به گزینه‌ای محبوب میان گیمرهای حرفه ای تبدیل شدند و البته به همان نسبت نیز قیمت بالایی دارند. با این حال کاربرانی که به نرخ فریم بالا برای اجرای انواع بازی در وضوح تصویر ۲K و ۴K نیاز دارند، می‌توانند روی کارت قدرتمندی مانند ایسوس ROG STRIX RTX 2080 SUPER OC Gaming 8GB حساب ویژه ای باز کنند. یک محصول زیبا با مشخصات فنی قابل توجه به همراه سیستم خنک کننده کارآمد که مس تواند یک گیمر سخت پسند را به آسانی خشنود سازد. در قلب پردازنده گرافیکی TU104 انویدیا به مشخصاتی مانند ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ترانزیستور، تعداد ۳۰۷۲ واحد پردازشی CUDA، تعداد ۴۸ هسته Ray Tracing و ۳۸۴ هسته Tensor وجود دارند که مجموعه‌ای بی‌نظیر را برای کاربردهای مختلف از جمله گیمینگ حرفه‌ای فراهم می سازند. در بخش فرکانس کاری با دو پروفایل گیمینگ و اورکلاکینگ سر و کار داریم که در پروفایل گیمینگ قادر به استفاده از دو بازه فرکانس پایه ۱۶۵۰ مگاهرتز و فرکانس بوست ۱۸۶۰ مگاهرتز هستیم. در پروفایل اورکلاکینگ نیز فرکانس پایه ۱۶۸۰ مگاهرتز و فرکانس بوست ۱۸۹۰ مگاهرتز ارائه می‌شود که بهره‌گیری از هر دو پروفایل می‌تواند قدرت بسیار بالایی را در اختیار شمار قرار دهد. وجود ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 با فرکانس کاری ۱۹۳۷ مگاهرتز که به صورت دقیق مشابه با کارت مرجع انویدیا است، پهنای باند قابل توجه ۴۹۵٫۹ گیگابایت بر ثانیه را از طریق رابط ۲۵۶ بیتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، کارت گرافیک مورد نظر با مشخصات خیره کننده خود و قیمت مناسب در مقایسه با محصولات بسیار محدود موجود در بازار داخلی، گزینه‌ای بسیار جذاب و بی‌نظیر به شمار می‌رود.

Asus ROG STRIX RTX 2080 SUPER OC Gaming 8GB
خرید کارت گرافیک Asus ROG STRIX RTX 2080 SUPER OC Gaming 8GB

به طور حتم چنین محصول قدرتمندی به یک سیستم خنک کننده کارآمد نیاز دارد که ایسوس در این زمینه از ایر کولر زیبای خود مجهز به سه عدد فن، هیت سینک آلومینیومی دو تکه و شش لوله انتقال حرارت با آلیاژ مس و روکش نیکل بهره برده است. سطح تماس مستقیم خنک‌کننده با GPU تأثیر بسیار زیادی در عملکرد خنک‌تر کارت ایفا می‌کند و به‌این‌ترتیب حرارت تولید شده در سریع‌ترین زمان ممکن به لوله‌های انتقال حرارت و هیت سینک منتقل می‌شود. در بخش‌های مختلفی از کارت گرافیک شامل دو بخش بالا و پایین هر فن و همچنین روی لوگوی Republic Of Gamers شاهد به کارگیری دیود های نوری RGB هستیم که توسط نرم افزار اختصاصی ایسوس قابلیت شخصی‌سازی دارند و به این ترتیب از نظر طراحی ظاهری، می‌توانید نورپردازی و افکت‌های متنوعی را اعمال کنید. توان مصرفی این محصول اندکی بیشتر از ۳۰۰ وات اعلام شده که برای تأمین آن به دو کانکتور PCI پاور نیاز دارید و برای راه‌اندازی سیستم گیمینگ مجهز به RTX 2080 SUPER باید از یک منبع تغذیه با توان واقعی ۶۵۰ وات استفاده کنید. این کارت گرافیک گیمینگ در بنچمارک Passmark قادر به ارائه امتیازی در حدود ۲۰ هزار بوده که آن را بالاتر از AMD Radeon RX 5700 XT و هم سطح با RTX 3060 Ti قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید نرخ فریم ثبت شده توسط RTX 2080 SUPER در بازی‌های مختلف با وضوح تصویر ۴K را مشاهده کنید.

مشاهده  معرفی گران ترین Mini PC های موجود در بازار ایران با پردازنده Intel
قابلیت اجرای بازی ها با کیفیت ۴K – Ultra
بازی نرخ فریم بر ثانیه
Hitman 3 ۶۴
Doom Ethernal ۸۷
Red Dead Redemption 2 ۳۳
Mafia Definitive Edition ۴۹
Call of Duty Black Ops Cold War 2020 ۴۵
Serious Sam 4 ۶۸
FIFA 2021 ۲۰۵
Death Stranding ۶۰
DIRT 5 ۵۴
F1 2020 ۷۷
Apex Legends ۸۹
Battlefield V ۸۰
Assassin`s Creed Valhalla ۳۶
Forza Horizon 4 ۸۱
Fortnite ۶۴
Far Cry New Dawn ۶۴

بازه قیمت ۵۰ تا ۶۵ میلیون تومان

کارت گرافیک گیگابایت RTX 3070 Gaming OC 8GB
خرید کارت گرافیک گیگابایت RTX 3070 Gaming OC 8GB

کارت گرافیک گیگابایت RTX 3070 Gaming OC 8GB : قیمت ۵۶٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

با افزایش بودجه به محدوده ۵۰ تا ۶۵ میلیون تومان نیز گزینه‌های موجود در بازار بسیار محدود بوده و حتی در بحث برندها نیز محدودیت‌های همیشگی مشاهده می‌شود. به دلیل بروز مشکل در ثبت سفارش و واردات کالا از شرکت‌های تایوانی که به دلیل تحریم‌های آمریکا اعمال شدند، فعالیت بسیاری از برند‌‌ها به حالت تعلیق درآمده و از این رو حق انتخاب چندانی در بازار ندارید. با این حال با بررسی محصولات موجود در بازه قیمت ۵۰ تا ۶۵ میلیون تومان، سرانجام کارت گرافیک گیگابایت مدل RTX 3070 Gaming OC 8GB را برگزیدیم. بهره‌مندی از پردازنده گرافیکی نسل جدید GA104-300-A1 مبتنی بر معماری ریز پردازنده Ampere کمپانی انویدیا و فناوری لیتوگرافی ۸ نانومتری سامسونگ به عنوان بارزترین مشخصات کارت گرافیک گیمینگ RTX 3070 شناخته می‌شوند. وجود تعداد قابل توجه ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ترانزیستور و تعداد ۵۸۸۸ هسته پردازشی CUDA به خوبی نشان می‌دهد که با یک محصول بسیار قدرتمند سروکار دارید. فرکانس بوست پردازنده گرافیکی با افزایش ۹۰ مگاهرتزی نسبت به کارت مرجع انویدیا، به ۱۸۱۵ مگاهرتز افزایش یافته، اما فرکانس پایه بدون تغییر روی ۱۵۰۰ مگاهرتز تنظیم شده است. در بخش حافظه گرافیکی نیز ۸ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 با فرکانس ۱۷۵۰ مگاهرتز در نظر گرفته شده که با استفاده از رابط حافظه ۲۵۶ بیتی قادر به انتقال پهنای باند ۴۴۸ گیگابایت بر ثانیه خواهد بود. گیگابایت برای خنک‌سازی این محصول از یک خنک‌کننده حرفه‌ای شامل ۵ لوله انتقال حرارت، هیت سینک آلومینیومی دو تکه و سه عدد فن بهره برده که فن وسط به صورت معکوس نسبت به دو فن دیگر فعالیت می‌کند. از دیدگاه گیگابایت این نوع سیستم چرخش فن می‌تواند به بهبود گردش هوا و بهینه‌سازی خنک‌کنندگی کمک کند. سطح تماس مستقیم لوله‌های انتقال حرارت با سطح GPU نیز نقش بسیار مهمی در انتقال سریع‌تر و بهتر گرما ایفا می‌کنند.

کارت گرافیک گیگابایت RTX 3070 Gaming OC 8GB
خرید کارت گرافیک گیگابایت RTX 3070 Gaming OC 8GB

بر خلاف بسیاری از محصولات گران قیمت موجود در بازار، دیودهای نوری نقش کمتری در کارت گرافیک گیگابایت ایفا می‌کنند و تنها در بخش بالای خنک‌کننده و روی نام GIGABYTE و خط زیر آن می‌توانید دیودهای نوری RGB را مشاهده کنید. این دو بخش توسط نرم افزار اختصاصی گیگابایت قابلیت شخصی‌سازی از نظر انتخاب رنگ و افکت‌های قابل‌نمایش را دارند تا ظاهر متفاوتی به اسمبل خود ببخشید. گیگابایت برای خروج سریع تر حرارت موجود درون سیستم خنک کننده، شیارهای متعددی در بخش انتهایی ایر کولر و روی بک پلیت فلزی کارت قرار داده است. کلید سوییچ بایوس از حالت OC به Silent و بر عکس روی برد کارت قرار گرفته که کاربران در صورت لزوم می‌توانند بین این دو بایوس سوییچ کنند. بهره‌مندی از مدار تغذیه بسیار قدرتمند سبب کاهش بار روی این بخش شده و در نتیجه مدار VRM کارت گرافیک گیگابایت RTX 3070 Gaming OC 8GB همواره با دمای بسیار مناسبی به فعالیت می‌پردازد. توان مورد نیاز این محصول حدود ۲۵۰ وات بوده و برای راه اندازی یک سیستم گیمینگ مجهز به آن، باید از یک منبع تغذیه با توان واقعی ۶۵۰ وات مجهز به یک کانکتور ۶ پین و یک کانکتور ۸ پین PCI نیاز دارید. کارت گرافیک گیمینگ RTX 3070 با کسب امتیاز ۲۱۶۷۴ در بنچمارک Passmark بسیار قوی‌تر از RX 5700 XT و RTX 2070 SUPER ظاهر شده است. در ادامه می‌توانید نرخ فریم ثبت شده توسط این محصول را در بازی‌های مختلف با وضوح تصویر ۴K مشاهده کنید.

مشاهده  راهنمای خرید کیبورد گیمینگ – تابستان 1400
قابلیت اجرای بازی ها با کیفیت ۴K – Ultra
بازی نرخ فریم بر ثانیه
Hitman 3 ۷۸
Doom Ethernal ۱۳۶
Red Dead Redemption 2 ۴۴
Mafia Definitive Edition ۵۷
Call of Duty Black Ops Cold War 2020 ۷۴
Serious Sam 4 ۶۸
FIFA 2021 ۱۹۴
Death Stranding ۷۴
DIRT 5 ۵۵
F1 2020 ۸۹
Apex Legends ۱۰۷
Battlefield V ۷۱
Assassin`s Creed Valhalla ۴۷
Far Cry New Dawn ۷۲
Flight Simulator 2020 ۳۷

بازه قیمت ۶۵ تا ۸۰ میلیون تومان

کارت گرافیک ایکس اف ایکس Radeon RX 6900 XT
خرید کارت گرافیک ایکس اف ایکس Radeon RX 6900 XT

کارت گرافیک ایکس اف ایکس Radeon RX 6900 XT : قیمت ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

در محدوده بودجه ۶۵ تا ۸۰ میلیون تومان دو محصول پرچم‌دار از نسل RTX 20 انویدیا و کارت گرافیک گیمینگ جدید Radeon RX 6900 XT به چشم می‌خورند که در بحث عملکرد، برتری کامل متعلق به نماینده AMD با برخورداری از پردازنده گرافیکی Navi 21 XTX است. پردازنده گرافیکی جدید AMD که بر پایه معماری RDNA 2.0 از نسل NAVI II و با بهره‌گیری از لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده، قابلیت ارائه تعداد ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ترانزیستور و تعداد ۵۱۲۰ هسته پردازشی (واحد سایه زن) را دارد که تمامی این موارد سبب تبدیل RX 6900 XT به یک پرچم‌دار گردیده‌اند. در مقام مقایسه باید به این نکته اشاره کرد که قدرت این کارت ۲ درصد بیشتر از RTX 3080 و حدود ۸ درصد کمتر از RTX 3090 است، اما مقایسه اصلی در بحث قیمت صورت می‌پذیرد که برتری کامل را از آن نماینده AMD می‌کند. اتصال کارت گرافیک RX 6900 XT به مادربرد توسط اسلات PCI Express 4.0 صورت می‌پذیرد که البته با نسل گذشته نیز سازگاری دارد. فرکانس بوست پردازنده گرافیکی در پروفایل گیمینگ برابر با ۲۰۱۵ مگاهرتز و فرکانس بوست در پروفایل اورکلاکینگ نیز برابر با ۲۲۵۰ مگاهرتز تعیین شده و این اعداد و ارقام، تغییرات شگفت‌انگیزی نسبت به فرکانس پایه ۱۸۲۵ مگاهرتزی از خود به نمایش می‌گذارند. در بخش حافظه گرافیکی نیز ۱۶ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 بوده که با فرکانس ۲۰۰۰ مگاهرتز فعالیت می‌کنند و با توجه به رابط حافظه ۲۵۶ بیتی، پهنای باند ۵۱۲ گیگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهند. به این ترتیب از نظر حافظه، هیچ مشکل یا نقصانی در این محصول مشاهده نمی‌شود و همه چیز در حد عالی قرار دارد.

XFX Radeon RX 6900 XT
خرید کارت گرافیک XFX Radeon RX 6900 XT

سیستم خنک‌کننده به کار رفته توسط کمپانی XFX یک سینی فلزی خنک‌کننده برای مهار حرارت چیپ ست های حافظه و اجزای مدار تغذیه می‌شود و هیت سینک آلومینیومی برای خنک سازی GPU مجزا از آن در نظر گرفته شده است. درون این هیت سینک یکپارچه آلومینیومی می‌توانید ردپای لوله‌های انتقال حرارت را مشاهده کنید و در انتهای کار نیز سه عدد فن به کار رفته تا سیستم خنک کننده کارت گرافیک گیمینگ XFX تکامل یابد. کمپانی XFX برای محافظت از قسمت پشت برد و همچنین بهبود شرایط خنک سازی از بک پلیت فلزی نیز استفاده کرده که البته ظاهر بسیار زیباتری به کارت بخشیده است. با توجه به مشخصاتی که تاکنون بیان کردیم، انتظار توان مصرفی بسیار بالا در حدود ۳۰۰ وات چندان بی دلیل نیست و این توان مورد نیاز توسط دو عدد کانکتور ۸ پین PCI تأمین می‌شود. برای راه اندازی یک سیستم گیمینگ مجهز به کارت گرافیک XFX Radeon RX 6900 XT به یک منبع تغذیه با توان واقعی ۷۰۰ وات نیاز دارید. کارت گرافیک پرچم‌دار AMD در بنچمارک Passmark موفق به کسب امتیاز حدود ۲۵ هزار شده که آن را بالاتر از محصولاتی مانند RTX 3070 و RTX 3080 قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید نرخ فریم به دست آمده توسط این محصول قدرتمند را در بازی‌های مختلف و در وضوح ۴K مشاهده کنید.

قابلیت اجرای بازی ها با کیفیت ۴K – Ultra
بازی نرخ فریم بر ثانیه
Hitman 3 ۱۲۸
Cyberpunk 2077 ۳۵
Doom Ethernal ۱۶۸
Red Dead Redemption 2 ۵۵
Mafia Definitive Edition ۶۷
Call of Duty Black Ops Cold War 2020 ۶۸
Control ۵۵
F1 2020 ۱۳۶
The Witcher 3 ۱۲۲
Shadow of The Tomb Raider ۸۴
F1 2020 ۸۹
Forza Horizon 4 ۱۵۲
Battlefield V ۱۳۴
Assassin`s Creed Valhalla ۶۳
Far Cry New Dawn ۱۰۱
Anno 1800 ۵۲

بازه قیمت ۸۰ میلیون تومان به بالا

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX RTX 3090 OC Gaming 24GB
خرید کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX RTX 3090 OC Gaming 24GB

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX RTX 3090 OC Gaming 24GB : قیمت ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

در انتهای بخش دوم از راهنمای خرید کارت گرافیک گیمینگ به معرفی یک محصول گران قیمت و فوق حرفه‌ای به نام ROG STRIX RTX 3090 OC Gaming 24GB از برند ایسوس می‌پردازیم که در حال حاضر با قیمت حدودی ۱۵۰ میلیون تومان در بازار داخلی عرضه می شود. نکته جالب توجه در خصوص این محصول و سایر کارت‌های سری RTX 3090، نحوه قیمت‌گذاری عجیب آن در بازار داخلی است. به‌گونه‌ای که یک کارت گرافیک ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ دلاری را ۳٫۵ تا ۴ برابر ارزش واقعی آن به ریال عرضه می‌کنند و محصولی که باید نسبت به قیمت دلاری آن با مبلغ حدود ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان به فروش برسد، هم اکنون با برچسب قیمت ۱۵۰ میلیون تومان روی ویترین محدود فروشگاه‌ها مشاهده می‌شود. به هر حال بسیاری از کاربران برای دستیابی به حداکثر نرخ فریم در وضوح ۴K با جزییات گرافیکی بسیار بالا، حاضر به پرداخت هزینه‌های شگفت‌انگیز و غیر قابل باوری هستند و به همین دلیل به معرفی کارت گرافیک گیمینگ ایسوس ROG STRIX RTX 3090 OC Gaming 24GB می‌پردازیم. پرچم‌دار حال حاضر کمپانی انویدیا که از پردازنده گرافیکی ۸ نانومتری GA102-300-A1 بهره می‌برد، به تعداد ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ترانزیستور مجهز شده و با وجود تعداد قابل توجه ۱۰۴۹۶ هسته پردازشی CUDA می‌تواند قدرت بی‌نظیری را ارائه دهد. فرکانس کاری پایه در نماینده قدرتمند و زیبای ایسوس برابر با ۱۳۹۵ مگاهرتز تعیین شده که در حالت بوست به ۱۸۹۰ مگاهرتز افزایش می‌یابد. در حقیقت فرکانس بوست حالت گیمینگ در این کارت برابر با ۱۸۶۰ مگاهرتز تعیین شده که در حالت بوست پروفایل اورکلاکینگ به رقم ۱۸۹۰ مگاهرتز می‌رسد و قدرت بسیار بالایی را ارائه می‌دهد.

مشاهده  راهنمای خرید درایو سالید یا SSD – بهار 99

Asus ROG STRIX RTX 3090 OC Gaming 24GB

در بخش حافظه گرافیکی نیز با ۲۴ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6X سروکار دارید که چیپ ست های آن با فرکانس ۱۲۱۹ مگاهرتز به فعالیت می‌پردازند. با توجه به استفاده از ۲۴ گیگابایت حافظه و فرکانس اعلام شده به همراه رابط ۳۸۴ بیتی، پهنای باند قابل توجه ۹۳۶٫۲ گیگابایت بر ثانیه در دسترس کاربران حرفه ای قرار می‌گیرد. خنک‌سازی تمامی اجزای مختلف کارت گرافیک از جمله GPU، VRM و چیپ ست های حافظه بر عهده یک هیت سینک آلومینیومی، لوله‌های انتقال حرارت و سه عدد فن قرار گرفته و در بخش‌های مختلف آن نیز دیودهای نوری RGB به کار رفته‌اند. از نظر طراحی ظاهری می‌توان کارت ایسوس را در زمره یکی از زیباترین و جذاب‌ترین محصولات موجود در میان کارت‌های RTX 3090 بازار قرار داد که قابلیت شخصی سازی فراوانی را پیش روی کاربران می‌گذارد. طرح‌های فیبر کربن موجود روی بخش‌های مختلف خنک‌کننده و ترکیب آنها با دیود های نوری RGB نمای بسیار جذابی را پدید آورده و در نمای پشت نیز شاهد به کارگیری بک پلیت فلزی به رنگ مشکی هستیم. توان مورد نیاز کارت گرافیک گیمینگ ایسوس مدل ROG STRIX RTX 3090 OC Gaming 24GB بیش از ۳۵۰ وات اعلام شده و برای تأمین آن نیز به یک منبع تغذیه با توان واقعی ۸۵۰ وات و سه عدد کانکتور ۸ پین PCI نیاز دارید. هر چند در نسخه مرجع انویدیا شاهد به کارگیری کانکتور های جدید ۱۲ پین PCI هستیم، اما شرکت‌های تولیدکننده با تبدیل آنها به کانکتور های ۸ پین مرسوم، از میزان دردسر کاربران برای خریداری و بهره‌مندی از RTX 3090 کاسته‌اند. این محصول زیبا و قدرتمند در بنچمارک Passmark موفق به کسب امتیاز ۲۵۴۲۹ گردیده که اندکی بالاتر از پرچم‌دار AMD یعنی RX 6900 XT قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید نرخ فریم این محصول را در بازی‌های مختلف و وضوح تصویر ۴K مشاهده کنید.

قابلیت اجرای بازی ها با کیفیت ۴K – Ultra
بازی نرخ فریم بر ثانیه
Hitman 3 ۱۲۲
Cyberpunk 2077 ۴۵
Doom Ethernal ۱۹۳
Red Dead Redemption 2 ۶۷
Mafia Definitive Edition ۸۹
Call of Duty Black Ops Cold War 2020 ۷۶
Control ۶۶
FIFA 2021 ۲۱۳
Serious Sam 4 ۱۱۵
DIRT 5 ۹۱
F1 2020 ۱۴۴
Forza Horizon 4 ۱۴۷
Battlefield V ۱۳۰
Assassin`s Creed Valhalla ۵۷
Far Cry New Dawn ۹۷
Anno 1800 ۵۳
Apex Legends ۱۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *